Services

SECURE professional & managed services

Het professional services team van CRYPSYS staat altijd klaar om u te helpen, zodat u of uw eindklant altijd het beste uit ICT security producten kunt halen. Onze professional services biedt projectinstallaties, producttrainingen, Security- en Health checks, SLA’s en detachering.

Projectinstallaties

Al onze engineers zijn gecertificeerd voor installaties van de ICT Security producten die CRYPSYS voert. Een projectinstallatie begint altijd met een uitgebreide intake. Bij grotere projectinstallaties ontvangt u een Plan van Aanpak. Bij akkoord wordt de installatie gestart, verricht en getest. Voor eventuele nazorg en support, kunt altijd terecht bij ons professional services team.

Trainingen

CRYPSYS organiseert diverse trainingen om het gebruiksgemak van de producten uit ons portfolio te vereenvoudigen. Wij bieden deze trainingen op verschillende niveaus aan. Voor engineers, maar ook voor de meer op sales gerichte medewerkers. Onze trainers zijn hiertoe op het hoogste niveau gecertificeerd.

CRYPSYS Secure Professional & Managed services toegevoegde waarde

  • PRODUCTINSTALLATIE

    PRODUCTINSTALLATIE

  • HEALTH CHECK

    SECURITY- EN HEALTH CHECKS

  • SUPPORT

    SUPPORT

  • DETACHERING

    DETACHERING

Security- en Health checks

Regelmatig blijkt dat klanten functionaliteiten van de gekozen software maar voor de helft gebruiken. Om uw software optimaal te benutten, kunt u kiezen voor een Health Check. Met een Health Check wordt per product nagegaan of de configuratie juist is ingezet en of u de functionaliteiten optimaal gebruikt, zoals deze worden aangeboden.

Bij de Security Check gaan onze specialisten na welke Security strategie binnen een ICT omgeving is ingezet, hoeverre deze compliant is en welke kwetsbaarheden hierin voorkomen. Naast interviews maken wij gebruik van de tools: Nessus en Sophos XG. De check wordt afgesloten met de 3 tot 5 belangrijkste issues en daaraan gekoppelde aanbevelingen.

Detachering

Wanneer u als ICT dienstverlener bij uzelf of uw klanten voor een bepaalde periode een productspecialist wilt inzetten, bieden wij u hiertoe de gelegenheid.

Service Level Agreements (SLA)

U, als ICT dienstverlener, kunt altijd voor de aankopen van uw klanten gratis support verwachten van onze afdeling Professional Services. Wanneer uw klant rechtstreeks met ons wilt communiceren kan dat ook. Wij bieden u hiertoe een SLA. Alle communicatie die wij verrichten met uw klant zullen wij u terugkoppelen, waardoor u uw dienstverlening optimaal kan voeden.

Voor het ondersteunen van uw engineers bij het installeren of migreren van onze ICT Security producten kunnen wij u op afstand ondersteunen.